دلم تنگ شده...

تولدمه،سلامتی پدرم...

که برد منو نوک قله،هل داد که بپرم

قول داد که دخترم

شک نکن یه ذرم،

یه روزی میاد میگی من از همه اینا بهترم.

ولی غرورم سر جاشه،فرودو می پرم

بازیو می بازم،قبل این که ببرم

تو باید بشکافی روح و جونتو

فدا کنی پوست و گوشت و استخونتو...

دلم تنگ شده...

دلم تنگ شده...

دلم تنگ شده...

 

پی نوشت:بله...ما یه همچین وبلاگای فعالی داریم!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت12:55---24 آبان 1393
بگذار بی تو راه بروم

بی تو بر صندلی ها بنشینم

در قهوه خانه هایی که تو را به یاد ندارند

بگذار..

به یاد بیاورم نام زنانی را که

به خاطرتو، رها کردم و کشتم

بگذار زندگی کنم

← ((نزار قبانی))
تولدت مبارک
پاسخ:مرسی..


negin
ساعت11:19---23 آبان 1393
هههههههههههههه
ههههههههههههههههه
هههه هه هه هه...!
!
D:
پاسخ:چی خنده داره؟!


زینب
ساعت19:17---22 آبان 1393
همون قضیه ی غرور!
.....
دوس دارم آهنگشو.....
پاسخ:چه غروری...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1393 | 23:5 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.